1. aprillist töötab keelenõuande telefon igal tööpäeval kl 9–13

30.3.2022
Meie keeleinfoteenuseid kasutab iga päev tuhandeid inimesi. Veebitööriistad muutuvad ajas järjest paremaks. Eri sõnakogud ja andmebaasid täienevad pidevalt, keelenõuartiklid on hästi leitavad, keskkonnad ise üha kasutajasõbralikumad. Ka telefoni ja e-kirja teel küsijate arv ei ole aastatega langenud, ikka on neid vähemalt 7000 aastas. Aastal 2020 ületas e-kirjade arv esmakordselt telefonikõnede arvu. Telefoni teel küsijad soovivad tavaliselt kiiret vastust, e-päringud on sageli keerulisemad ning vajavad pikemat selgitust.

Klientide ootused tänapäevasele keelenõuteenusele nõuavad ka meilt järjest enam kvaliteetsete veebiteenuste arendamist. Meie andmebaasid peavad olema mugavad kasutada, sisult rikkalikud ning lihtsalt ligipääsetavad. Et meie keelenõuandjad jõuaksid e-päringutele vastata ning samal ajal sõnakogude rikastamisel aktiivset sisutööd teha, oleme teinud muudatusi oma töökorralduses. 1. aprillist töötab meie keelenõuande telefon igal tööpäeval kl 9–13. E-kirjadele vastamises muudatusi ei ole. Vastame esimesel võimalusel, tavaliselt ühe kuni kolme tööpäeva jooksul; keerulisemate küsimuste korral kuni viie tööpäeva jooksul.

Loodame, et keeleküsimustele on ka veebis järjest mugavam vastuseid leida.
Vaata https://eki.ee/, https://keeleabi.eki.ee/ ja https://sonaveeb.ee/.